Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden over?

Welkom op de klachtenpagina van Stevig Thuis. Heeft u een klacht over onze zorgverlening? Laat het ons weten! Wij zetten ons in voor de hoogste kwaliteit van zorg en waarderen uw feedback om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

 


Stevig Thuis hecht veel waarde aan goede zorgverlening. Ondanks dat wij altijd ons best doen om dit zo goed mogelijk te leveren kan er wat mis gaan. Als u een klacht heeft dan hopen wij daar samen met u een passende oplossing voor te vinden. Hieronder vindt u het klachtenformulier:

U kunt altijd een klacht indienen bij onze onafhankelijke Geschilleninstantie. Wij zijn voor de afhandeling van klachten aangesloten bij de Geschilleninstantie van Stichting Geschillen In De Zorg (GIDZ).  Deze onafhankelijke klachteninstantie zal dan uw klacht in behandeling nemen. Hiermee voldoet Stevig Thuis aan de eisen die worden gesteld door de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ). 

Heeft u een klacht of wilt u meer informatie?

Neem dan direct contact met ons op via onderstaande knop of bel ons op

06-44105649. Wij staan voor u klaar om naar uw feedback te luisteren en samen te werken aan een passende oplossing.